پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118179
افتخار بازماندگان قوم لوط به همجنسگرايي! +تصاوير
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1480

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رژه همجنسگرايان جشني است که با نام "رژه افتخار" توسط همجنسگرايان و مدافعان حقوق همجنسگرايان ترتيب داده مي‌شود و هدف از آن اين است که با نشان دادن خود به ديگران، به اين رابطه نامشروع و خلاف فطرت آدمي مشروعيت ببخشند تا به خيال واهي خود به اين نابودي تدريجي افتخار کنند.
 
 
 
از آنجا که اين نوع ارتباط غيرشرعي و اخلاقي خلاف فطرت پاک انسان است و آدمي را از اهدافي که خداوند براي او قرار داده است دور مي کند، در اسلام و در اديان آسماني مردود و ممنوع اعلام شده است.
 
خداوند متعال در آيات متعدد قرآن کريم با تعابير مختلف اين رابطه نامشروع و خلاف فطرت آدمي را مورد نکوهش قرار داده است.
در "سوره اعراف آيه 81" آمده است كه لوط به آن ها مي گويد: «بل انتم قوم مسرفون؛ بلكه شما گروهي اسراف كار (و متجاوز) يد.»
 
در "سوره ي انبيا آيه 74" مي خوانيم:
«و نجيناه من القريته التي كانت تعمل الخبائث انهم كانوا قوم سوء فاسقين، و او را از آبادي كه همواره (مردمش كار هاي) پليد انجام مي دادند، نجات داديم، [چرا] كه آنان گروهي بد [كار و] نافرمانبردار بودند.» 
 
و در" شعراء، 166"مي خوانديم كه لوط به آن ها مي گويد: «بل انتم قوم عادون، بلكه شما گروهي تجاوزگريد!» 
و در "سوره ي نمل آيه 55" آمده است: «بل انتم قوم تجهلون، آيا واقعاً شما از روي شهوت، به غير از زنان به سراغ مردان مي رويد؟! بلكه شما گروهي هستيد كه ناداني مي كنيد.» 
و در "سوره عنكبوت آيه 29" از زبان لوط چنين آمده است: «اءنكم لتاتون الرجال و تقطعون السبيل، آيا واقعاً شما به سراغ مردان مي رويد و راه (تداوم نسل انسان) را قطع مي كنيد.»
 
 از نظر اسلام اين افراد اسراف کار، خبيث، فاسق و جاهل هستند.
«اسراف» از اين نظر كه آن ها نظام آفرينش را در اين امر فراموش كرده و از حد تجاوز كردند و تعدي نيز به همين جهت بر آن اطلاق شده است.
«خبيث» به معناي كار يا چيز آلوده اي است كه طبع سالم آدمي از آن تنفر دارد، و چه عملي از اين عمل تنفر آميزتر است.
«فسق» به معناي خروج از اطاعت پروردگار و برهنگي از شخصيت انساني است كه از لوازم حتمي اين كار مي باشد.
 
 
«جهل» به خاطر بي خبري از عواقب شومي است كه اين عمل براي فرد و جامعه در پي دارد.
و «قطع سبيل» از اين جهت است كه اين عمل در صورت گسترش به قطع نسل انساني مي انجامد، علاقه به جنس موافق جانشين علاقه به جنس مخالف مي شود.( تفسير نمونه، ذيل آيه)
 
حضرت علي(ع) همجنسگرايان را کافر معرفي نموده اند
در حديث ديگري از امام علي (ع) مي خوانيم كه لواط را در سر حد كفر معرفي فرموده است.( بحارالانوار، ج 76، ص 67)
 
در حديثي از امام علي بن موسي الرضا (ع) در فلسفه تحريم همجنس گرايي چنين آمده است: «علته تحريم الذكران للذكران، و الاناث للاناث، لما ركب في الاناث و ما طبع عليه الذكران، و لما في اتيان الذكران، الذكران و الاناث للاناث، من انقطاع النسل، و فساد التدبير، و خراب الدنيا، فلسفه ي تحريم مردان بر مردان و زنان بر زنان اين است كه اين امر بر خلاف طبيعتي است كه خداوند براي زن و مرد قرار داده (و مخالفت با اين ساختمان فطري و طبيعي، سبب انحراف روح و جسم انسان خواهد شد) و نيز به خاطر اين است كه اگر مردان و زنان همجنس گرا شوند، نسل بشر قطع مي گردد، و تدبير زندگي اجتماعي به فساد مي گرايد و دنيا به ويراني روي مي نهد.( علل الشرايع، شيخ صدوق، ج 2، ص 547)
 
در مذمت لواط در قرآن از قول حضرت لوط (ع) به قومش آمده است: «أتأتون الذکران من العالمين» ترجمه: آيا در ميان جهانيان شما به سراغ جنس مرد مي رويد و همسراني را که خدا براي شما آفريده است رها مي کنيد؟! شما قوم تجاوزگري هستيد ( شعراء آيه 165). 
 
پيامبر اکرم(ص) فرمود: «بوي بهشت به مشام کسي که مورد هم جنس گرايي واقع مي شود، نخواهد رسيد». امام صادق (ع) در بيان فلسفه حرمت لواط مي فرمايد: اگر آميزش با پسران حلال بود، مردان از زنان بي نياز مي شدند و اين موجب قطع نسل بشر مي شد و مفاسد زياد اخلاقي و اجتماعي به بار مي آورد. اين رابطه از نظر شرعي کاملا مردود است و هرگز نبايد انجام گيرد.
امام صادق (ع) فرمودند: "هنگام همجنس گرايي، عرش خدا به لرزه مي آيد و عامل اين کار در قيامت به صورت ناپاک محشور مي شود و مورد غضب خدا قرار گرفته و جايگاهش دوزخ است." (وسائل الشيعه ج 14،ص 249)
 
پيامبر اکرم (ص) فرمود: "لعنت خدا بر مرداني که خود را مانند زنان ساخته و در معرض مردان هوس باز قرار مي دهند". «وسائل الشيعه، ج 14،ص255» و همچنين ايشان در روايتي ديگر فرمودند: "هرگاه جنس مذکر با مذکر آميزش کند، عرش خدا به لرزه در مي آيد." (الکافي، کليني،ج 5،ص 544)
 
امام صادق (ع) در مورد مرتکبان عمل شنيع همجنس گرايي مي فرمايند:"آنها که تن به چنين کاري مي دهند، بازماندگان سدوم (قوم لوط) هستند."؛ سپس اضافه فرمود: "من نمي گويم از فرزندان آنها هستند ولي از طينت آنها هستند". (الکافي، کليني، ج5،ص 549)
 
رسول اکرم(ص) نيز مي فرمايند: "اگر کساني را در حال انجام لواط پيدا کرديد، هر دو را بکشيد لواط زنا است، بلکه زشت‏ترين صورت آن است."( علامه حلى، نهج الحق و کشف الصدق، ص ???، ناشر دار الکتاب اللبناني)  
 
امام صادق(ع) از رسول خدا (ص) چنين نقل مي فرمودند که ايشان فرمودد: "هر که با پسرى آميزش کند، روز قيامت با حال جنابت وارد مى ‏شود و آب دنيا او را پاک نمى ‏گرداند و خدا بر او خشم مى‏ گيرد و او را لعنت مى‏ کند و جهنّم را- که بد سرانجامى است- براى او آماده مى ‏سازد."( صابرى يزدى، على رضا، انصارى محلاتى، محمد رضا، ‏ الحکم الزاهرة ، ترجمه انصارى، ص ???، سازمان تبليغات اسلامي) ايشان بيان مي دارند: "خداوند هفت طائفه را در بالاتر از آسمان هاي هفت گانه، لعن فرموده و از رحمت واسعه خود دور نموده است. پس يکى از آنها را سه مرتبه لعن فرموده… ملعون است، ملعون است، ملعون است، هر که عمل قوم لوط را انجام دهد…."( سيوطى، جلال الدين، ‏الدرّ المنثور في تفسير المأثور، ج ?،ص ??1)
 
"مرحوم علامه محمدتقي جعفري(ره)" درجواب فيلسوف شهير اروپايي "برتراند راسل" که پرسيده بود چرا اسلام اين قدر به ازدواج بها داده و برايش قانون وضع کرده است، نوشت: «با ازدواج مي خواهد انسان به وجود آيد، مساله تولد انسان مطرح است.» ارضاي غريزه جنسي و تامين نيازهاي فيزيولوژيک انسان از آثار مثبت ازدواج است؛ فلسفه و حقيقت ازدواج از نظر اسلام؛ تکميل، تسکين و توليد است.
 
خداوند انسان را به گونه‏اي آفريده که بدون جنس مخالف ناقص است
"شهيد مطهري" در اين باره مي فرمايد: «تشکيل خانواده يعني يک نوع علاقه‏مند شدن به سرنوشت ديگران... و يکي از علل اين که در اسلام ازدواج يک امر مقدس و عبادت تلقي شده است همين است... ازدواج اولين مرحله خروج از خود طبيعي فردي و توسعه پيدا کردن شخصيت انسان است... پختگي که در پرتو ازدواج و تشکيل خانواده ايجاد مي شود، در هيچ جاي ديگر نمي توان به آن رسيد. و آن را فقط در ازدواج و تشکيل خانواده بايد بدست آورد.»( تعليم و تربيت در اسلام، شهيد مطهري. ص ???)
 
ازدواج مايه رشد و کمال يافتن انسان است و خداوند انسان را به گونه‏اي آفريده که بدون جنس مخالف ناقص است و با جنس مخالف کامل مي شود. مرد به زن نيازمند است و زن به مرد. هر کدام از دو جنس از نظر روحي و جسمي به هم وابسته‏اند و با قرار گرفتن در کنار هم يکديگر را تکميل مي کنند.
 
تسکين؛ مهم‏ترين نيازي که بر اثر ازدواج تامين مي شود
مهم‏ترين نيازي که بر اثر ازدواج تامين مي شود، نياز به آرامش و احساس امنيت و آسودگي است اين نياز که در سرشت آدمي ريشه دارد، چنان مهم است که خداوند در بيان فلسفه ازدواج ميفرمايد: «از آيات و نشانه‏هاي خداوند اين است که براي شما از جنس خودتان همسراني قرار داديم تا در کنار آنان آرامش يابيد».(سوره روم آيه ??)
 
بنابراين، همسر موجب آرامش و امنيت‏ خاطر و محيط خانه وسيله آرامش روحي زن و مرد قرار داده شده است. در اوايل جواني احساس تنهايي، بيهودگي و نداشتن پناهگاه انسان را فرا مي گيرد. شايد يک از دلايل پوچ گرايي در جوامع غربي، نبود اين آرامش و امنيت خاطر است که در سايه تشکيل کانون گرم خانواده و در کنار هم قرار گرفتن زن و مرد در محيط سالم فراهم مي شود.
 
به دليل اهميت ندادن جوامع غربي به تشکيل خانواده، افراد در اين جوامع، خلاهاي عاطفي خود را با ارتباط هاي نامشروع ارضاء مي کنند که آن هم به دليل غلط بودن اين نوع رابطه به مشکلات بيشتر و بروز بيماري هاي روحي و رواني مي انجامد که شايد ديگر هرگز نتوان چاره اي براي آن يافت.
 
توليد و پرورش انسان‏هاي خدا پرست و موحد و نيکوکار و صالح، مطلوب خداي جهان آفرين است
 از جمله مهمترين اهداف ازدواج ، بقاي نسل آدمي است. توليد و پرورش انسان‏هاي خدا پرست و موحد و نيکوکار و صالح، مطلوب خداي جهان آفرين است. از ديدگاه اسلام، وجود فرزند صالح براي پدر و مادر يک عمل صالح شمرده ميشود و در سعادت دنيا و آخرت آن‏ها مؤثر است‏به همين جهت، معصومان توليد و تکثير نسل را از اهداف ازدواج خوانده‏اند. پيامبر اکرم (ص) ميفرمايد: «چه مانع دارد که مؤمن براي خودش همسري برگزيند. شايد خدا فرزندي به او عطا کند که با گفتن لااله الاالله زمين را سنگين سازد.» .در حقيقت زوج‏ها زن و مرد با داشتن فرزند انگيزه هاي مضاعفي براي زندگي کردن مي يابند و از سويي ديگر وجود فرزند باعث استحکام روابط زن ومرد و گرم تر شدن کانون خانواده مي شود که اين هدف بزرگ هرگز از طريق رابطه غير اخلاقي همجنسگرايي محقق نمي شود. 
 
بنابراين تسکين، توليد و  تکميل سه نياز بشر است که خداوند قادر متعال راه تامين آن را از طريق ازدواج سالم و پايدار با غير همجنس قرار داده است.پس اين سه نياز اساسي بشر هرگز نمي تواند از طريق رابطه نامشروع ، همجنسگرايي تأمين نمي‌شود، بلکه به آن اهداف آسيب هم مي‌رساند.
 
شايد بتوان گفت جوامع غربي با ترويج همجنسگرايي در حقيقت، مفتخر به متلاشي کردن بنيان خانواده هستند. آنان با چشم پوشي از سه نياز بشر، هر روز شاهد  فروپاشيدگي خانواده هاي خود هستند که به دليل نداشتن روابط صحيح و سالم جنسي اين فروپاشي رو به افزايش است و فساد و تجاوز و قتل نوجوانان و جوانان غربي ثمره اين افتخار است.
 
همجنسگرايان؛ پرخطرترين گروه هايي که در معرض بيماري ‏هايي جدي مانند HIV ،HPV و هپاتيت قرار دارد
طبق  آمار شوراي تحقيق خانواده ايالات متحده، جمعيت همجنسگرايان، يکي از پرخطرترين گروه هايي هستند که در معرض بيماري ‏هايي جدي مانند HIV ،HPV  و هپاتيت قرار دارند.
 
 
نظرسنجي ‏ها همچنين نشان‏ دهنده شيوع بالاي مشکلات رواني در ميان همجنس‏ بازان است. نظرسنجي سراسري در مورد زنان همجنس ‏باز که در مجله «روانشناسي مشاوره ‏اي و کلينيکي» به چاپ رسيد، نشان مي داد که 75 درصد از حدود 2000 پاسخ ‏دهنده به گونه ‏اي مشاوره ‏هاي روانشناختي را دنبال مي‏ کرده ‏و بسياري از آنها به دنبال درمان اندوه و افسردگي ‏هاي طولاني مدت بوده ‏اند.
 
برخي از کارشناسان بر اين باورند که همجنس‏ بازي خود يک بيماري است که ريشه در اختلالات روانشناختي دارد. 
 
 
همجنس گرايي چه درميان مردان باشد و يا زنان، در اسلام از گناهان بسيار بزرگ است و هر دو داراي حد شرعي است. حد همجنس گرايي در زنان پس از چهار بار اقرار و يا ثبوت بوسيله چهار شاهد عادل (به شرايطي كه در فقه گفته شده) صد تازيانه است و بعضي از فقها گفته اند اگر زن شوهر داري اين عمل را انجام بدهد حد او اعدام است.( تفسير نمونه، ج 8، ص 193)
 
چرا اسلام براي همجنسگرايي حد قرار داده است؟
برخلاف نظر روشنفکران غربي، آنچه مسلمانان بدان افتخار مي کنند آن است که اسلام ناب محمدي با قرار دادن حد براي اين گناه کبيره مي خواهد که انسان را از تمام تهديدات روحي و جسمي که در اثر اين رابطه نامشروع بر وجود آدمي وارد مي شود مصون دارد و آرامش، امنيت خاطر و آسايش او را با قانون ازدواج سالم و مشروع فراهم نمايد. خداوند آفريننده احسن الخالقين است که فطرت او را پاک آفريده شده است و در سايه اجراي قوانيني که او براي مخلوق خود قرار داده است او را به سعادت دنيوي و اخروي مي رساند و دور شدن از قانون خدا يعني دور شدن از آرامش و سعادت دنيوي و اخروي.
 
مرجع : فرهنگ نيوز
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html